Esport 2015

Counter Strike Sourece                                           

 Counter-Strike (w skrócie CS:S) – taktyczny first-person shooter stworzony przez Valve na silniku graficznym Sourece (stąd Source w nazwie). Remake gry Counter-Strike. Wersja beta była dostępna od sierpnia 2004 roku, a premiera odbyła się 7 października 2014 w usłudze Steam. CS:S był jednym z elementów niektórych edycji gry Half-Life 2, a następnie został wydany osobno w zestawie z grami "Day of Defeat: Source" i "Half-life Deathmatch".

Różnice między CS 1.6 a CS:S

·         Ulepszona grafika dzięki silnikowi graficznemu Source i fizyka dzięki silnikowi fizycznemu Havok, użytych w grze Half-Life 2.

·         Retusz znanych map – układ poziomów został nieznacznie zmieniony, jednak dodano wiele nowych szczegółów wizualnych, typu: drzewa, hydranty, słupy transmisyjne itp.

·         Nowe modele postaci (terrorystów, antyterrorystów oraz zakładników).

·         Po otrzymaniu jakiegokolwiek obrażenia, postać porusza się nieznacznie wolniej (w przeciwieństwie do CS 1.6 gdzie praktycznie nie było różnicy).

·         Modernizacja modeli broni i animacji przeładowań.

·         Bardziej realistyczne zachowanie broni.

·         Ulepszony system zakupów – amunicja jest dokupowana automatycznie.

·         Bez większych problemów można stworzyć swój własny config, dzięki któremu można kupować bronie z gotowego schematu.

·         Flashbang (czyt: granat błyskowy) oprócz oślepienia powoduje ogłuszenie, całkowicie dezorientując przeciwnika.

·         Smoke Grenade (czyt: granat dymny) ma zmodernizowany wygląd dymu, dzięki czemu zwiększyły się jego właściwości maskujące.

·         HE Grenade (czyt: granat odłamkowy) nie zadaje już obrażeń przez ściany. Od granatu w wersji gry 1.6 różni go to, że na chwilę ogłusza postać gracza (w słuchawkach bądź głośnikach słyszany jest charakterystyczny dźwięk, odwzorowujący ogłuszenie, przez co gracz nie słyszy strzałów oraz komunikatów wypowiadanych przez innych graczy przez zintegrowany z grą system komunikacji głosowej).

·         Zdefiniowano rodzaje materiałów oraz ich wpływ na balistykę pocisków.

·         Usunięto tarczę taktyczną na rzecz większej równowagi w grze.

·         Naprawiony został błąd z tłumikiem, dzięki któremu można było szybko założyć tłumik zmieniając broń w trakcie jego zakładania.

·         Możliwość braku uczestnictwa bota w następnej rundzie po zabiciu członka. W przeciwieństwie do botów w grze CS: Source, boty w grze o wersji 1.6, jeśli zabiją gracza ze swojej drużyny, w następnej rundzie grają dalej.

© 2013-2024 PRV.pl
Strona została stworzona kreatorem stron w serwisie PRV.pl