Ankieta miała na celu badanie znajomości tematyki e-sportu wśród studentów Uniwersytetu Gdańskiego. Poniżej przedstawione zostały wyniki ankiety.
Najwięcej uczestników sondy (43%) odpowiedziało, że gra w gry komputerowe jedynie kilka razy w tygodniu. Drugą najbardziej liczną grupą stanowiły osoby grające w gry komputerowe codziennie (33%). Spośród wszystkich graczy ponad połowa, bo 52% nie wiedziała czym jest e-sport, jednak ponad 60% głosujących wskazało, że miało okazję zmierzyć się w sieci z żywym przeciwnikiem.
Największą popularnością wśród graczy cieszą się gry typu MOBA (np. League of Lefends lub DOTA). Na drugim miejscu respondenci wskazali gry typu FPS (43%). Trzecie miejsce ex aequo zajęły symulatory sportowe i gry MMO (33%), Wśród graczy przeważają mężczyźni (67%), a najczęściej wybieraną platformą to grania jest PC (52%).
Najliczniejszą grupę wśród ankietowanych stanowią mieszkańcy miast w przedziale od 50 do 100 tysięcy mieszkańców (33%). Na drugim miejscu zaś osoby z miejscowości nie przekraczającej 200 tyś obywateli (29%). Temat gier komputerowych najbardziej rozpowszechniony jest wśród osób między 16 a 20 rokiem życia oraz wśród osób z przedziału 21-25 lat, odpowiednio 43% i 38%.